چاپ افست کارت تخفیف PVC ، برای اهداف گوناگونی از جمله رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار، افزایش میزان فروش محصولات و خدمات و ترغیب مشتری به خرید از مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چاپ کارت تخفیف یکی از موثرترین راه‌های تبلیغات است که در حوزه‌های مختلف و برای فروشگاه‌ها، مراکز خرید، استخر، رستوران، شهربازی، … و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. صاحبان مشاغل برای رونق کسب‌و‌کار خود، تخفیفی جهت ارائه خدمات یا محصولات خود به مناسبت‌های مختلف برای مشتریان ثابت در نظر می‌گیرند که آن را در قالب کارت های تخفیف با مبالغ مختلف ارائه می‌دهند. انتخاب نوع کارت اهمیت زیادی دارد و باید کارتی را انتخاب نمود که ماندگاری و کیفیت بالایی داشته باشد. بهترین انتخاب برای این منظور چاپ کارت تخفیف PVC است.

 

چاپ افست کارت تخفیف PVC

همانگونه که بیان شد باید چاپ کارت تخفیف روی کارت‌های پی وی سی صورت گیرد تا از مخدوش شدن یا از بین رفتن آن‌ها جلوگیری شود. برای چاپ کارت تخفیف PVC می‌توان از دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال استفاده نمود. جهت چاپ کارت تخفیف در تعداد پایین معمولا از پرینترهای چاپ کارت دیجیتال استفاده می‌شود و جهت چاپ در تیراژ بالا از تکنولوژی چاپ افست استفاده می‌شود. معمولا کارت های تخفیف روی تیراژ ۱۰۰۰ عدد به بالا چاپ می‌شوند که باید با تکنیک افست صورت گیرد. این روش از نظر کیفیت و ماندگاری چاپ از نظر تمام مشتریان مورد تایید است.

با توجه به توضیحات کاملی که داده شده است قاعدتا اگر مجاب شدید که کسب و کار شما نیاز به کارت تخفیف دارد، می‌توانید این مهم را به ما بسپارید. چاپخانه چاپ افست کارت با استفاده از مجهزترین دستگاه‌های مخصوص چاپ کارت، چاپ کارت تخفیف پی وی سی شما را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

 

انواع چاپ افست کارت تخفیف

چاپ افست کارت تخفیف به دو صورت لمینتی(چاپ براق pvc) نظیر چاپ کارت بانکی و چاپ مات(چاپ سینگل افست) قابل اجراست.

 

  • چاپ افست سینگل

روش چاپ افست مات یا تک کارت که ترکیبی از چاپ افست و چاپ دیجیتال است. در این تکنیک طرح ثابت کارت و پس زمینه از طریق چاپ افست انجام می‌گیرد و اطلاعات متغیر مانند کد، بارکد، QR CODE، کد ملی، مشخصات فردی، اسکرچ و … با دستگاه دیجیتال چاپ می‌شود. بنابراین ابتدا کارت‌ خام PVC و بدون هیچ‌گونه طرحی، به چاپخانه ارسال می‌شود تا عملیات چاپ کارت‌ها توسط دستگاه‌های افست انجام شود.

نکته‌ای مهم در روش فوق این است که در هنگام طراحی، حتما باید برای چاپ اطلاعات متغیر یک باکس سفید لحاظ گردد که دستگاه‌های چاپ افست در آن قسمت، چاپی انجام ندهند تا بتوان پس از چاپ طرح پس زمینه با استفاده از پرینتر کارت‌ها شخصی سازی را انجام داد. مرحله شخصی سازی که توسط دستگاه‌های دیجیتال انجام می‌گیرد، فقط روی سطح براق چاپ زده می‌شود و چون چاپ سینگل افست، مات است و روی کارت و قسمت‌هایی که چاپ زده شده امکان چاپ دوباره با اطلاعات متغیر وجود ندارد. در این روش کارت‌ها به صورت مات خواهند بود و به همین علت آن را با نام چاپ افست مات نیز می‌شناسند.

 

  • چاپ افست لمینتی

چاپ افست لمینتی که به چاپ شیت یا چاپ براق نیز معروف است مخصوص تیراژهای بالا بوده و اغلب برای چاپ کارت بانکی و چاپ کارت ویزیت به‌کار می‌رود. در این تکنیک، برای افزایش ماندگاری و طول عمر کارت‌های تخفیف یک لایه لمینت و براق بر روی آن‌ها قرار می‌گیرد. این نوع چاپ را می‌توان بر روی هر نوع کارت پی وی سی اعم از ساده و هوشمند انجام داد. در این روش تولید کارت و چاپ به صورت همزمان انجام می‌گیرد و سپس لایه لمینت بر روی کارت قرار می‌گیرد. این امکان را به مشتری می‌دهد در هر نقطه‌ای از کارت امکان شخصی‌سازی و چاپ اطلاعات متغیر را داشته باشد.

 

مزایای چاپ کارت تخفیف به روش افست

  • هزینه چاپ افست کمتر از چاپ دیجیتال است.
  • یکی از بزرگترین مزایای چاپ افست، این است که پس از راه‌اندازی، هزینه چاپ صفحه بسیار کم است.
  • می‌توان از انواع متنوعی از کاغذها برای چاپ استفاده کرد.
  • امکان چاپ با تیراژ بالا و هزینه پایین وجود دارد.
  • کیفیت چاپ بسیار بالا است.
  • در این روش، علاوه بر سیستم ۴ رنگ (CMYK) می‌توان از رنگ‌های ساخته شده‌ی دیگری نیز استفاده نمود.
  • به دلیل افزودن لایه لمینت روی کارت‌ها، ماندگاری چاپ بسیار بالاست.

 

طراحی کارت تخفیف PVC

انتخاب طرح مناسب، یکی از اصلی‌ترین عناصر چاپ بن تخفیف است. طرحی که برای کارت‌ها و بن‌های تخفیف انتخاب می‌کنید، خیلی چیزها را درباره کسب‌وکار شما به مشتریان‌تان می‌گوید. این کارت‌ها می‌توانند اعتبار شما را نزد مشتریان افزایش دهند و بالعکس؛ آن‌ها را از خرید مجدد از شما منصرف کند. از این‌رو، باید نهایت دقت و سخت‌گیری را هنگام انتخاب طرح در نظر بگیرید. برای طراحی کارت تخفیف در چاپ افست offset باید نکاتی را رعایت نمایید. زیرا در این روش کارت، پس از چاپ برش می‌خورد و بخشی از لبه‌های کارت حذف می‌شود. در ادامه نکاتی که در هنگام طراحی باید مورد توجه قرار گیرد بیان می‌کنیم.

  • طراحی باید با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی حرفه‌ای مانند فتوشاپ و کورل انجام شود.
  • سایز کارت‌های پی وی سی ۸.۵ در ۵.۳ سانتی‌متر است. برای اینکه از حذف شدن بخشی از طرح کارت پس از برش جلوگیری شود، باید در هنگام طراحی، سایز را روی ۹.۲ در ۵.۷ سانتی‌متر تنظیم کنید و ۷ میلی متر از چپ و راست و ۶ میلی متر از بالا و پایین را خالی بگذارید.
  • مد رنگی (Color Mode) را برای چاپ افست روی CMYK و برای چاپ دیجیتال روی RGB تنظیم نمایید.
  • رزولوشن (Resolution) را روی ۳۰۰ تنظیم کنید.
  • در صورت وجود درج لوگو، آدرس، شماره تلفن و … ضروری است.
  • برای طراحی کارت، از تصاویر و طرح‌های باکیفیت استفاده کنید و به هماهنگی طرح با رنگ سازمانی‌تان توجه داشته باشید.
  • خطای تایپی به عهده خود مشتری است.
  • فایل نهایی را طرح در قالب PSD یا tif ذخیره کنید.

 

قیمت چاپ افست کارت تخفیف

عوامل مختلفی در تعیین قیمت چاپ کارت تخفیف پی وی سی به روش افست تاثیر می‌گذارد. از جمله می‌توان به نوع و ضخامت کارت، تیراژ، تکنولوژی چاپ و روکشی که بر روی کارت قرار می‌گیرد و جلوه‌های ویژه‌ای که جهت افزودن زیبایی ظاهری بیشتر یک کارت ویزیت به آن اضافه می‌شود، اشاره کرد. برای مثال چاپ گیفت کارت یک رو از دو رو کمتر است یا اینکه چاپ این کارت به روش افست ارزان تر از روش دیجیتال است. انتخاب شما در رابطه با فرآیند چاپ تجاری بستگی به کیفیت و حجم مورد نیاز و بودجه و برنامه ریزی زمانی دارد. درصورتی‌که تصمیم به چاپ افست کارت تخفیف گرفته‌اید، این مرکز آماده خدمت‌رسانی به شما است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که با استفاده از بهترین مواد اولیه و ارائه قیمت مناسب رقابتی، خدمات چاپ باکیفیتی را به شما عزیزان عرضه خواهیم نمود